




De Groeipilaren van Merkbouw
28 November 2024, Amsterdam
Ben je klaar om jouw merk naar een hoger niveau te tillen? C2B en Netprofiler organiseren dit jaar een inspirerende middag over de belangrijkste trends en uitdagingen voor merkstrategie en groei.
Het belooft een interessante middag te worden met cases van onder andere Rijksmuseum, New York Pizza en DPG. We bespreken de volgende topics:
• Datagedreven merkbouw
• Branding Strategy en campagnevoering
• B2B branding
• Contentcreatie & AI
• TikTok
• Employer branding
Meld je aan voor het evenement:
Hier wil je bij zijn!
Hoe combineer je korte termijn performance doelen met lange termijn groei? Hoe bouw je een merk in dit digitale tijdperk? Hoe bereik je specifieke doelgroepen en zorg je voor echte impact? Sluit je aan met vakgenoten en laat je inspireren door topprofessionals op het gebied van branding.
De keynotes worden afgewisseld met meer praktische break-outs en we sluiten af met ijskoude drankjes op het dakterras.
PROGRAMMA
12:45- 13:00 | Inloop
13:00 - 13:15 | Introductie
Robert van Meer | C2B
13.15– 14.00 | Datadriven Merkbouw
Jan-Willem Stoop | Netprofiler
14.00 – 14.45 | Casillero del Diablo
Het bouwen van een merk met een slim budget
14.45 - 15.15 | Break-out 1, sessie 1
SAZAS: Corporate branding voor B2B leadgeneratie
14.45 – 15.15 | Break-out 1, sessie 2
RIJKSMUSEUM, Julie van Groesen: Van positionering naar content (ook op TikTok!)
15.15 – 16.00 | Break-out 2, sessie 1
C2B: AI Special: Contentcreatie en AI
15.15 - 16.00 Break-out 2, sessie 2
DPG, Roger Verdurmen: Merkbouwen met content. Midfunnel middelen met Full funnel effect.
16.00 – 16.30 | Special Guest - Employer branding
Hoe wordt je de aantrekkelijkste werkgever van Nederland
16.30 | Borrel
PROEF DE SFEER





Willem Fenengastraat 9
1096 BL Amsterdam
info@levelupgroup.nl
+31 20 7870 776
KVK: 33269680
© 2024 LevelUp Group