






Marketing Technology Festival
Op dinsdag 24 september geven de topspecialisten van Nederland vanuit allerlei online marketingdisciplines de laatste updates. Over onder andere display advertising, AI, analytics, marketing automation, contentcreatie, search, conversie optimalisatie en de cookieless future.
- 3 spraakmakende keynotes
- 12 interessante parallelsessies
- In festivalsfeer netwerken en ontspannen
Let op: er zijn op dit moment geen kaarten meer beschikbaar. Meld je aan voor de wachtlijst. Je wordt benaderd zodra er een kaart beschikbaar komt door een annulering.
24 september 2024
13:30 - 17:30 uur
Amsterdam
Meld je aan voor de wachtlijst:
Waarom jij hierbij moet zijn?
Er zijn 3 spraakmakende keynotes en minimaal 12 interessante parallelsessies waar je zelf een selectie uit kunt maken. Veelal in de vorm van een concrete case, die we samen met onze klanten en/of partners presenteren. Speciale aandacht is er voor marketing technology die de groei van jouw organisatie kan versnellen met daarin concrete cases om dit impactvol toe te passen.
Naast het inhoudelijke geweld is het natuurlijk pas een festival als er ook ruimte is voor ontspannen netwerken, bijpraten, drankjes drinken en een heerlijk hapje eten!
Naast het inhoudelijke geweld is het natuurlijk pas een festival als er ook ruimte is voor ontspannen netwerken, bijpraten, drankjes drinken en een heerlijk hapje eten!
Timetable
Ontvangst
Opening
Keynote 1: Van "spray & pray" naar hyperpersonalisatie in e-mail marketing bij Koffie- & Wijnvoordeel.nl
Breakout 1
Breakout 2
Pauze
Keynote 2: Branding meets Performance


Breakout 3
Keynote 3: Cloud als fundament voor betrouwbaar personaliseren bij New York Pizza


Samenvatting
Netwerk Festival
Artists
Lily Mineur

Inmiddels meer dan tien jaar ervaring in de
marketingindustrie. Dit begonnen als media buyer bij Mindshare in Londen. Sindsdien verschillende rollen vervuld, variërend van klant-, tot techzijde. Nu, als Senior CSM'er bij Billy Grace, begeleid ik klanten en agencies in de toekomst van marketing en hoe Billy Grace je nieuwe standaard kan worden voor marketing
measurement, analytics & optimization.
Stefan Oude Wesselink

Stefan is co-founder & head of business development bij Opt Out Advertising. Opt Out helpt adverteerders om hun doelgroep te bereiken zonder het gebruik van persoonsgegevens. Dit doen ze door hun technologie te leveren aan premium publishers zodat er zonder tracking en cookies, alsnog een advertentie uitgeserveerd kan worden. In een volledig gesloten, privacy vriendelijke omgeving komen adverteerder en publisher samen op het gebied van online video en display.
Florien Harmsma

Marten Dames

Marten Dames is als lead consultant en disciplinehoofd verantwoordelijk voor het realiseren van groei door het opstellen en uitrollen van data gedreven lead nurture en retentie strategieën via Marketing Automation campagnes. Hij is dol op creatieve oplossingen om campagnes optimaal in te richten en is op z’n best wanneer strategie, data, logica en creativiteit samenkomen.
Jeroen Meijer

Martin van Ammers

Martin houdt zich al 15 jaar bezig met SEO. Als Head of SEO zet Martin organische groeistrategieën op voor grote B2C- en B2B-sites en helpt hij ondernemingen aan meer SEO-visibility én omzet. Als voorzitter van de DDMA Commissie Search weet hij als geen ander wat er leeft (en werkt) binnen het SEO-landschap.
Dejan Dragusin
Mascha Soors

Mascha Soors is operationeel directeur bij PI marketing, het #1 marketing automation bureau van Nederland. PI marketing richt zich dagelijks op het bouwen van perfomance gedreven marketing automation campagnes. Met een sterke focus op e-mailmarketing automation en website personalisatie zorgt PI marketing voor een compleet geautomatiseerde en gepersonaliseerde customer journey met het stimuleren van retentie als onderliggend doel.
Christy-Anne Meijer

Christy-Anne is eindverantwoordelijke voor de marketing bij Haarspullen.nl, een webshop die al 6 jaar actief is in de markt voor professionele haar- en beautyproducten. Zij draagt samen met haar team niet alleen bij aan het aanbieden van een breed productaanbod, scherpe prijzen en een klantgerichte aanpak - ook omarmen zij nieuwe technologieën, zoals automation en personalisatie, om de klantbeleving voortdurend te optimaliseren.
Harm van Heesbeen

Harm van Heesbeen is Business Development Lead bij PI marketing, het #1 marketing automation bureau van Nederland. PI marketing richt zich dagelijks op het bouwen van performance gedreven marketing automation campagnes. Met een sterke focus op e-mailmarketing automation en website personalisatie zorgt PI marketing voor een compleet geautomatiseerde en gepersonaliseerde customer journey met het stimuleren van retentie als onderliggend doel.
Sander Tigelaar

Thomas de Ruiter

Thomas de Ruiter is een ervaren Business Consultant met een sterke achtergrond in de digitale data-industrie. Hij heeft bewezen succesvol te zijn in het leiden van teams van technische en oplossingsspecialisten op het gebied van databeheer en personalisatie. Thomas helpt zowel nationale als internationale ondernemingen om meer waarde te halen uit klant- en prospectgegevens, waardoor ze betere zakelijke resultaten kunnen behalen. Zijn expertise ligt in het optimaliseren van datagedreven strategieën om bedrijven te ondersteunen bij het maximaliseren van hun impact en groei.
Bas Jansen
Alexander van Buuren

Alexander van Buuren is een ervaren professional in data-analyse en online marketing, met een sterke achtergrond in het helpen van bedrijven om hun digitale aanwezigheid te versterken. Hij heeft een brede ervaring opgebouwd bij verschillende bedrijven in Amsterdam, waaronder Cloud Nine Digital, waar hij momenteel werkt als Solution Design Lead en eerder als Senior Data & Analytics Consultant. Alexander heeft ook waardevolle ervaring opgedaan bij LevelUp Group en als oprichter van WebNoticed, waar hij kleine en middelgrote bedrijven hielp bij het verbeteren van hun online aanwezigheid. Zijn expertise omvat het ontwikkelen van effectieve marketingstrategieën en het analyseren van complexe data om groei en optimalisatie te stimuleren.
Tim Meuleman

Janus de Visser
Jana Bogosavljevic

Jana leads a team dedicated to forging strong, lasting client relationships while ensuring their satisfaction and loyalty. With over 6 years of experience under her belt, she's a customer success enthusiast who thrives in fast-paced, collaborative environments. Her mission is to empower her team and clients to achieve their goals and skyrocket ROI with innovative, impactful solutions.
Edin Kliko

Edi has been a part of Hunch for over a year, being a part of both Creative & Data management teams as Product manager, but also a part of Solutions & Onboarding team, he helped shape and direct implementation of AI and is always working in following Meta’s trends and finding ways to build on top of them. He enjoys looking through things as puzzles and always finds ways to simplify challenges and find best ways to overcome them.
Ilse Deconinck
.png)
Ilse Deconinck is werkzaam bij HubSpot als Growth Consultant. In de afgelopen twee jaar heeft Ilse tientallen bedrijven in diverse sectoren geholpen om met HubSpot aan de slag te gaan en te groeien. Voordat Ilse aan de slag ging bij HubSpot, was ze werkzaam bij twee snel groeiende start-ups die zelf HubSpot gebruikte om hun groei te versnellen. Hier leerde Ilse dan ook alle toeters en bellen van HubSpot kennen als eindgebruiker en heeft ze ook de directe impact gezien van HubSpot op de groei van een organisatie.
Breakout 1
Met digitale campagnes aan je merk bouwen: integreer consentless advertising


Het geheim achter de retentiestrategie van Haarspullen, een van de snelst groeiende webshops van NL.


Transforming content production with AI and automation


The value of a privacy-first analytics platform


Breakout 2
B2B Marketing Automation: Unieke strategieën met Deployteq


Casillero del Diablo: een love brand in the making
Het einde van third party cookies: zo manage je de impact
Breakout 3
Van strategie naar 150% groei met duurzame linkbuilding en SEO
Hoe iedereen kan beginnen met CXO zonder veel technische kennis in huis


Marketing technologie strategie – Wat levert het op?
Target, personaliseer, win: De kracht van HubSpot in Account-Based-Marketing
PROEF DE SFEER






Johann Siegerstraat 24
1096 BH Amsterdam
info@levelupgroup.nl
+31 20 7870 776
KVK: 33269680
© 2024 LevelUp Group