LUG---wit

 

Leadscope-white-1
NP-wit
C2B_Logo_With_Tagline_White
CND-White
CV-wit-1
PI_marketing_white_on_transparant

Marketing Technology Festival

Op dinsdag 24 september geven de topspecialisten van Nederland vanuit allerlei online marketingdisciplines de laatste updates. Over onder andere display advertising, AI, analytics, marketing automation, contentcreatie, search, conversie optimalisatie en de cookieless future.

- 3 spraakmakende keynotes
- 12 interessante parallelsessies
- In festivalsfeer netwerken en ontspannen


Let op: er zijn op dit moment geen kaarten meer beschikbaar. Meld je aan voor de wachtlijst. Je wordt benaderd zodra er een kaart beschikbaar komt door een annulering.
 

24 september 2024
13:30 - 17:30 uur
Amsterdam 

Meld je aan voor de wachtlijst:

Waarom jij hierbij moet zijn?

Er zijn 3 spraakmakende keynotes en minimaal 12 interessante parallelsessies waar je zelf een selectie uit kunt maken. Veelal in de vorm van een concrete case, die we samen met onze klanten en/of partners presenteren. Speciale aandacht is er voor marketing technology die de groei van jouw organisatie kan versnellen met daarin concrete cases om dit impactvol toe te passen.

Naast het inhoudelijke geweld is het natuurlijk pas een festival als er ook ruimte is voor ontspannen netwerken, bijpraten, drankjes drinken en een heerlijk hapje eten!

Naast het inhoudelijke geweld is het natuurlijk pas een festival als er ook ruimte is voor ontspannen netwerken, bijpraten, drankjes drinken en een heerlijk hapje eten! 

 

Timetable

13.30 – 13.45

Ontvangst

Kom binnen. Hang je jas op en pak een mocktail, frisje of koffie. Zoek een plekje en geniet van de stilte voor de storm.
13.45 – 14.00

Opening

Een luchtige start. Met uitleg van de dag, de huisregels en een warm welkom namens de organisatie.
Dagvoorzitter
14.00 - 14.25

Keynote 1: Van "spray & pray" naar hyperpersonalisatie in e-mail marketing bij Koffie- & Wijnvoordeel.nl

In 2009 verklaarde de Wall Street Journal e-mailmarketing dood. Maar 15 jaar en talloze ontwikkelingen op het gebied van privacy en data later, is e-mail een van de belangrijkste kanalen in de marketingmix. Waar personalisatie vroeger niet verder ging dan het gebruik van een voornaam, passen we in 2024 hyperpersonalisatie toe. Maar hoe doe je dat precies en welke mogelijkheden zijn er? Ontdek het tijdens onze sessie, waarin we de reis van Koffie- en Wijnvoordeel onder de loep nemen.
Copernica
Mascha Soors
Director bij PI marketing
Copernica
14.30 - 14.55

Breakout 1

Maak je eigen programma. Kies uit 4 inspirerende parallelsessies vanuit verschillende online marketing disciplines. Zie hieronder voor de line-up.
15.00 - 15.30

Breakout 2

Maak je eigen programma. Kies uit 4 inspirerende parallelsessies vanuit verschillende online marketing disciplines. Zie hieronder voor de line-up.
15.30 - 16.00

Pauze

Even op adem komen. Laat de eerste kennissessies indalen. Bespreek bevindingen en ervaringen. En zorg uiteraard voor de innerlijke mens zodat je voorbereid bent op de 2e helft.
16.00 - 16.25

Keynote 2: Branding meets Performance

Ontdek hoe privacy reguleringen, de toename van marketingkanalen en de overvloed aan data hebben geleid tot disbalans in organisaties en marketeers die opereren als data scientists. In deze presentatie nemen we je mee hoe Billy Grace met haar innovatieve marketingplatform de balans herstelt, de marketeer weer in haar kracht zet en de mogelijkheid geeft om aantoonbare full-funnel marketing strategieën te hanteren. Vergeet niet: branding = performance over tijd
LogoBGpng
Lily Mineur
Sr. Customer Success Manager bij Billy Grace
LogoBGpng
16.30 - 16.55

Breakout 3

Maak je eigen programma. Kies uit 4 inspirerende parallelsessies vanuit verschillende online marketing disciplines. Zie hieronder voor de line-up.
17.00 - 17.25

Keynote 3: Cloud als fundament voor betrouwbaar personaliseren bij New York Pizza

Alle data voor je personalisatie- en marketingtoepassingen op tijd beschikbaar op de juiste plek. Grote uitdaging? Ja! Haalbaar? Zeker! Google en Cloud Nine Digital nemen je mee in de ontwikkeling van een dataplatform die dit mogelijk maakt, en hoe een slimme inzet van Google Cloud de basis legt om met Bloomreach CDP snel, op schaal en betrouwbaar gepersonaliseerd te communiceren met klanten.
kisspng-google-cloud-platform-cloud-computing-amazon-web-s-cloud-computing-5ad2ea7501f2e9.621434391523772021008
Alexander van Buuren
Solution Design Lead | CND
kisspng-google-cloud-platform-cloud-computing-amazon-web-s-cloud-computing-5ad2ea7501f2e9.621434391523772021008
17.25 - 17.35

Samenvatting

In hoog tempo nog even de hoogtepunten van vandaag. Voor iedereen die tussendoor net even afgeleid was of gewend is alleen de management summary te lezen. MAND!
Dagvoorzitter
17.35 – 19.00

Netwerk Festival

Na het absorberen van al die kennis heb je het verdiend. Een hippe cocktail of ouderwetse goudgele rakker. Een heerlijk vers bereid hapje of Amsterdamse bitterbal. Een goed gesprek of gewoon even alles laten bezinken. En dat alles in een ontspannen festival sfeer, met relaxte deuntjes op de achtergrond.

Artists

Lily Mineur Follow me on LinkedIn

Sr. Customer Success Manager
Billy Grace

Jeroen Meijer Follow me on LinkedIn

Head of Growth
Aspen Digital

Martin van Ammers Follow me on LinkedIn

Head of SEO LevelUp Group
Netprofiler

Dejan Dragusin Follow me on LinkedIn

Technical Product Manager 
Optimizely

Harm van Heesbeen Follow me on LinkedIn

Business Development Lead
PI marketing

Sander Tigelaar Follow me on LinkedIn

Director Product
LevelUp Group

Thomas de Ruiter Follow me on LinkedIn

Director Solution Design
Cloud Nine Digital

Bas Jansen Follow me on LinkedIn

Partner Engagement Manager gTech Ads
Google

Alexander van Buuren Follow me on LinkedIn

Solution Design Lead
Cloud Nine Digital

Janus de Visser Follow me on LinkedIn

Director of Product
Cloud Nine Digital

Jana Bogosavljevic Follow me on LinkedIn

Head of Account Management and Customer Succes
Hunch

 

Breakout 1

14.30 - 14.55

Met digitale campagnes aan je merk bouwen: integreer consentless advertising

Tijdens deze sessie leer je hoe je een digitale campagnestrategie opzet om aan jouw merk te bouwen en additioneel bereik te realiseren. Florien van Netprofiler en Stefan van Opt Out Advertising delen waardevolle inzichten en concrete klantcases over het verhogen van je naamsbekendheid. Ontdek hoe je Opt Out kunt inzetten naast de bekende social, display en video kanalen om te bouwen aan je merk zonder het gebruik van persoonsgegevens.
eXL-optout-default
Stefan Oude Wesselink
Co-Founder | Opt-Out
eXL-optout-default
14.30 - 14.55

Het geheim achter de retentiestrategie van Haarspullen, een van de snelst groeiende webshops van NL.

Veel webshops, waaronder Haarspullen, staan voor de uitdaging om nieuwe klanten om te zetten in terugkerende klanten. Samen met PI marketing heeft Haarspullen een innovatieve multichannel retentie strategie ontwikkeld, waarbij een CUstomer Data Platform (CDP) centraal staat. Deze strategie omvat geautomatiseerde e-mailmarketing, website personalisatie, social- en ads campagnes, allemaal gericht op het verhogen van de klantretentie. Harm en Christy nemen jullie mee in de uitdagingen, de aanpak en de resultaten van deze campagnes. Een erg innovatieve case met veel learnings die je snel kunt toepassen in jouw organisatie!
SpotlerActivate-logo
Christy-Anne Meijer
CMO | Haarspullen
SpotlerActivate-logo
14.30 - 14.55

Transforming content production with AI and automation

[English session] Content creation is increasingly being equipped with new technological capabilities. Hunch is a rapidly growing international tech partner that enables hyper-local and ultra-dynamic advertising through an advanced and automated system. In this interesting session, they will share their vision for the future of content creation and advertising.
Jana Bogosavljevic
Head of Account Management and Customer Success | Hunch
14.30 - 14.55

The value of a privacy-first analytics platform

[English Session] The current legal climate is rocking the analytics industry. Constant updates in regulations and jurisprudence question the legality of many platforms again and again, making compliance a moving goalpost. For many organizations this ongoing uncertainty is tiresome and a reason to seek alternative solutions and move beyond the ongoing legal discussions. To help you build the case on how privacy-first analytics solutions can help, this session dives into the value of being able to cover all privacy requirements without having to make concessions in features, functions and performance.
4546562554258
Vincent Brach
Senior Sales Director | Piano Analytics
4546562554258

 

Breakout 2

15.05 - 15.30

B2B Marketing Automation: Unieke strategieën met Deployteq

Succesvolle Marketing Automation voor B2B organisaties vereist een unieke aanpak. In deze sessie presenteren we best practices aan de hand van een klantcase. Ben je niet actief in deze sector, maar geïnteresseerd in Marketing Automation? Ook dan is deze sessie waardevol! We verkennen de veelzijdige functionaliteiten van Deployteq en delen inspirerende use cases.
Deployteq-Grey-LBlue_TR_RGB-002
Marten Dames
Lead Consultant | Leadscope
Deployteq-Grey-LBlue_TR_RGB-002
15.05 - 15.30

Casillero del Diablo: een love brand in the making

Casillero del Diablo is het #2 wijnmerk in de wereld maar in om in Nederland een love brand te worden zijn er slimme en budget-vriendelijke keuzes nodig. Een meerjarenstrategie, innovatieve mediaproducten en nieuwe technieken zoals AI zijn slechts enkele sleutelingrediënten geweest om het merk naar een hoger niveau te tillen. Dit heeft geresulteerd in opvallende content en campagnes met Pedro Pascal als ambassadeur, en een sterker merk op alle contentlagen.
Tim Meuleman
Director | C2B
15.05 - 15.30

Het einde van third party cookies: zo manage je de impact

Met het nieuws dat Chrome als grootste browser 3rd party cookies uit zal faseren (of toch weer niet), is er opnieuw veel onrust over dit onderwerp. Terecht, want als technologie die verweven zit in vrijwel alle facetten van online marketing, heeft de langzame maar zekere verdwijning van 3rd party cookies grote impact op de markt. Maar wat raak je nu precies kwijt, wat is daarvan de impact, welke opties heb je om dit op te vangen en waar begin je? Vragen die Google en Cloud Nine Digital in deze sessie beantwoorden vanuit het perspectief van data en technologie.
Bas Jansen
Partner Engagement Manager gTech Ads | Google

 

Breakout 3

16.30 - 16.55

Van strategie naar 150% groei met duurzame linkbuilding en SEO

Tijdens deze sessie laten Martin en Jeroen je zien hoe je aanzienlijke groei kunt realiseren door middel van duurzame linkbuilding en on-page SEO. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden en innovatieve methoden wordt gedemonstreerd hoe je je online zichtbaarheid kunt vergroten en je concurrenten kunt overtreffen. Ontdek waardevolle inzichten over hoe linkbuilding en on-page SEO samen kunnen zorgen voor een aanzienlijke toename in zichtbaarheid en omzet!
logo-color
Jeroen Meijer
Head of Growth | Aspen Digital
logo-color
16.30 - 16.55

Hoe iedereen kan beginnen met CXO zonder veel technische kennis in huis

We nemen je mee in de wereld van Customer Experience Optimization (CXO). We laten zien waarom de P’s van People, Proces en Platform cruciaal zijn voor succes en groei en hoe je deze ‘P’s’ effectief maar relatief simpel kunt implementeren binnen jouw organisatie. Samen met onze partner Optimizely demonstreren daarnaast we hoe het nieuwe Optimizely One platform je marketingactiviteiten nog efficiënter kan maken.
Optimizely
Dejan Dragusin
Technical Product Manager | Optimizely
Optimizely
16.30 - 16.55

Marketing technologie strategie – Wat levert het op?

Marketing technologie is een van de belangrijkste onderdelen van een goede online marketing strategie. Maar waarom is het waardevol om ook tijd te stoppen in de strategie achter de inzet van deze marketing technologie? De keus van de juiste marketing technologie zorgt voor het mogelijk maken van alle facetten van je online marketing. Wij laten zien dat een goede marketing technologie strategie achter deze keuzes leidt tot meer synergie, kostenbesparingen en meer snelheid van handelen. En dat de juiste strategie ook zorgt voor de juiste focus bij marketeers en andere teamleden.
Sander Tigelaar
Marketing Technologie Strateeg | Netprofiler
16.30 - 16.55

Target, personaliseer, win: De kracht van HubSpot in Account-Based-Marketing

Tijdens deze sessie brengen Ilse van HubSpot en Marten van Leadscope je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en best practices in Account-Based Marketing, een veelgebruikte aanpak in B2B sales & marketing. We leggen speciale nadruk op de cruciale rol van technologie en de meest essentiële functionaliteiten in Hubspot voor een krachtige Account-Based Marketing strategie
hubspot
Ilse Deconinck
Growth Consultant | HubSpot
hubspot

PROEF DE SFEER

Teaser -  LUG Marketing Technology Festival_compressed2-6-2

© 2024 LevelUp Group