.png?width=1200&height=675&name=Introbeeld_v2%20(2).png)
20 MEI 2025 DUS, Utrecht
Digital Marketing Festival
Bezoekers
Thema's
Kennissessies
Festivalsfeer

met je voeten in het zand
Kennis, Inspiratie & Technologie
Op 20 mei 2025 is het alweer tijd voor de derde editie van het LevelUp Digital Marketing Festival. Ook dit jaar delen meerdere Nederlandse topspecialisten op het gebied van verschillende online marketing-disciplines hun laatste inzichten, nieuwste updates & interessante toekomstvisies.
Dat doen ze deze keer op een unieke locatie: De Utrechtse Stadsvrijheid (DUS), waar verschillende sferen elkaar afwisselen:
- Kennissessies in zes moderne zalen, met zitplaatsen voor minimaal 100 personen.
- Keynotes in een grote, inspirerende ruimte. Verwacht een combinatie van zitten en staan, met veel ruimte voor interactie.
- Netwerken, borrelen en pauzeren op het strand. Relaxed aan het water, met je voeten in het zand en een relaxed deuntje op de achtergrond. Tip van Flip(flop): vergeet je slippers niet. :)
Voor ieder wat wils
2 Keynotes - 6 Thema's
- Keynotes
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- Conversion Optimization (CRO)
- B2B Marketing
- Digital Growth
Erik Wegewijs
Special Forces & Digital Marketing
Op 19 jarige leeftijd begon zijn avontuur binnen de wereld van de Special Forces van het Korps Commandotroepen.

Stefan Brzozowski & Stephanie Kalkoene
De toekomstvisie van Bol op advertising & privacy
Hier gaat een tekstje komen
Data & Analytics
Dit thema wordt gehost door Cloud Nine Digital.
Onderstaande kennissessies zullen in de Data & Analytics zaal plaatsvinden:

Thomas de Ruiter
Marktontwikkeling & Dé X items voor op je dataroadmap
Jack Roegiers & Pim Koster
Het belang van kwaliteitsmonitoring
Alexander van Buuren
Dataplatform als je fundament voor analytics & marketing
Pim Koster
Roundtable sessie met Amplitude
Marketing Automation
Dit thema wordt gehost door PI marketing, het Nr 1 Marketing Automation bureau van NL.Onderstaande kennissessies zullen in de Marketing Automation zaal plaatsvinden:

NAAM
Pi Marketing 1
NAAM
Pi Marketing 2
NAAM
Pi Marketing 3
Content & Branding
Dit thema wordt gehost door C2B.Onderstaande kennissessies zullen in de Content & Branding zaal plaatsvinden:

NAAM
NAAM
C2B 2
NAAM
C2B 3
Conversion Optimization
Dit thema wordt gehost door Clickvalue.
Onderstaande kennissessies zullen in de Conversion Optimization zaal plaatsvinden:

Berber Bijlsma
Clickvalue 1
Sven Persoon & Olf Koekoek
Clickvalue 2
Mark de Winter
Clickvalue 3
B2B Marketing
Dit thema wordt gehost door Leadscope.
Onderstaande kennissessies zullen in de B2B Marketing zaal plaatsvinden:

Carolien Graafsma
Signal Based Marketing
Marten Dames & Tim Kooistra
Ontwikkelingen in HubSpot (met en focus op AI)
David ter Telgte
Focus op je out-of-market doelgroep met Demand Generation
NAAM
Netprofiler 1
Mats van Essen & Dyon Metselaar
Hoe ontwikkel je een technologie-gedreven marketingstrategie die toekomstbestendig is?
NAAM
Netprofiler 3
Digital Growth
Dit thema wordt gehost door Netprofiler.
Onderstaande kennissessies zullen in de Digital Growth zaal plaatsvinden:

Dat alles in 1 middag?
Programma
-
13:30 - 14:00
Inloop & Opening
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Lorem ispum dolor sit amet.
-
14:15 - 14:45
Keynote 1
Erik Wegewijs
Leiderschap in Digital Marketing -
14:55 - 15:25
Break out 1
-
15:35 - 16:05
Break out 2
-
16:05 - 16:25
Pauze
-
16:35 - 17:05
Break out 3
-
17:15 - 17:45
Keynote 2
Stefan Brzozowski & Stephanie Kalkoene
De toekomstvisie van Bol op advertising & privacy -
17:50 - 19:30
Netwerk borrel
Wat een knappe koppen
Experts aan het woord
Nieuw deze editie
Technologie plein
Op het technologie plein maak je laagdrempelig kennis met leading marketing software partners.

Onze partners

"Het festival was awesome! Veel nieuwe kennis en kennissen opgedaan. De catering was top. De DJ kon wel beter, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij."
Brandpreventiewinkel.nl
"Top middag. Veel inspiratie opgedaan en ook flink wat voorbeelden van praktijk cases waarmee we aan de slag kunnen. De locatie was wat krap, maar ik heb gehoord dat dat volgend jaar beter wordt. Dus ik ben er zeker weer bij!
Solmar
"Het is een mooie kans om te netwerken en kennis op te doen van alle toolings/producten die jullie aanbieden."
World Vision
"Liep gestroomlijnd. Volgende keer wat minder reclame."
New York Pizza
"Gevarieerd programma, goede versnaperingen, parkeren voor de deur. Volgende keer een iets grotere plenaire zaal :)"
A. Vogel
Scoor je ticket
an offer you can't refuse
20 mei, ben jij erbij?
Wij, de 10 koppige organisatie van dit event, zouden het fantastisch vinden als jij erbij bent. Daarom hebben we een voorstel voor je:
Wij zorgen voor de locatie, de sprekers, de organisatie, de hapjes, de drankjes, de goodiebag, de parkeerplaatsen, de pendel naar het NS station, de inrichting & aankleding, de techniek, het programma, de planning, de communicatie, de website, de registratie, de tickets, de lanyards, de DJ, de fotograaf en de bedankjes voor de sprekers.
Jij zorgt voor tijd in je agenda.
Deal? Schrijf je dan meteen even in :)
Tot 20 mei in Utrecht!
Otte, Harm, Dyon, Daisy, Marten, Olf, Robert, Thomas, Merel en Willem