Go Back Up
Introbeeld_v2 (2)

20 MEI 2025 DUS, Utrecht

Digital Marketing Festival

Inspiratie en innovatie. Daar kom je voor. En daar ga je mee naar huis. Beloofd.
Next Section

Bezoekers

Thema's

Kennissessies

%

Festivalsfeer

Collage_kennis

met je voeten in het zand

Kennis, Inspiratie & Technologie

Op 20 mei 2025 is het alweer tijd voor de derde editie van het LevelUp Digital Marketing Festival. Ook dit jaar delen meerdere Nederlandse topspecialisten op het gebied van verschillende online marketing-disciplines hun laatste inzichten, nieuwste updates & interessante toekomstvisies.

Dat doen ze deze keer op een unieke locatie: De Utrechtse Stadsvrijheid (DUS), waar verschillende sferen elkaar afwisselen:

  • Kennissessies in zes moderne zalen, met zitplaatsen voor minimaal 100 personen. 
  • Keynotes in een grote, inspirerende ruimte. Verwacht een combinatie van zitten en staan, met veel ruimte voor interactie. 
  • Netwerken, borrelen en pauzeren op het strand. Relaxed aan het water, met je voeten in het zand en een relaxed deuntje op de achtergrond. Tip van Flip(flop): vergeet je slippers niet. :)

Voor ieder wat wils

2 Keynotes - 6 Thema's

Erik Wegewijs

Special Forces & Digital Marketing

Op 19 jarige leeftijd begon zijn avontuur binnen de wereld van de Special Forces van het Korps Commandotroepen. 
Erik wegewijs
Stefan Brzozowski

Stefan Brzozowski & Stephanie Kalkoene

De toekomstvisie van Bol op advertising & privacy

Hier gaat een tekstje komen

Data & Analytics

Dit thema wordt gehost door Cloud Nine Digital.

Onderstaande kennissessies zullen in de Data & Analytics zaal plaatsvinden:

Thomas de Ruiter

Marktontwikkeling & Dé X items voor op je dataroadmap

Jack Roegiers & Pim Koster

Het belang van kwaliteitsmonitoring

Alexander van Buuren

Dataplatform als je fundament voor analytics & marketing

Pim Koster

Roundtable sessie met Amplitude

Marketing Automation

Dit thema wordt gehost door PI marketing, het Nr 1 Marketing Automation bureau van NL.

Onderstaande kennissessies zullen in de Marketing Automation zaal plaatsvinden:
pi-logo-inverted

NAAM

Pi Marketing 1

NAAM

Pi Marketing 2

NAAM

Pi Marketing 3

Content & Branding

Dit thema wordt gehost door C2B.

Onderstaande kennissessies zullen in de Content & Branding zaal plaatsvinden:
C2B-logo-inverted

NAAM

NAAM

C2B 2

NAAM

C2B 3

Conversion Optimization

Dit thema wordt gehost door Clickvalue.

Onderstaande kennissessies zullen in de Conversion Optimization zaal plaatsvinden:

Header-logo-Monochrome-300x56

Berber Bijlsma

Clickvalue 1

Sven Persoon & Olf Koekoek

Clickvalue 2

Mark de Winter

Clickvalue 3

B2B Marketing

Dit thema wordt gehost door Leadscope.

Onderstaande kennissessies zullen in de B2B Marketing zaal plaatsvinden:

LS-wit

Carolien Graafsma

Signal Based Marketing

Marten Dames & Tim Kooistra

Ontwikkelingen in HubSpot (met en focus op AI)

David ter Telgte

Focus op je out-of-market doelgroep met Demand Generation

NAAM

Netprofiler 1

Mats van Essen & Dyon Metselaar

Hoe ontwikkel je een technologie-gedreven marketingstrategie die toekomstbestendig is?

NAAM

Netprofiler 3

Digital Growth

Dit thema wordt gehost door Netprofiler.

Onderstaande kennissessies zullen in de Digital Growth zaal plaatsvinden:

Dat alles in 1 middag?

Programma

Kom op tijd en knipper vooral niet te vaak, want voor je het weet heb je iets gemist. Verwacht een middag ramvol kennis, inspiratie en innovatie. Met tóch nog genoeg ruimte voor connectie en gezelligheid.
  1. 13:30 - 14:00

    Inloop & Opening

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Lorem ispum dolor sit amet.

  2. 14:15 - 14:45

    Keynote 1

    Erik Wegewijs
    Leiderschap in Digital Marketing
  3. 14:55 - 15:25

    Break out 1

  4. 15:35 - 16:05

    Break out 2

  5. 16:05 - 16:25

    Pauze

  6. 16:35 - 17:05

    Break out 3

  7. 17:15 - 17:45

    Keynote 2

    Stefan Brzozowski & Stephanie Kalkoene
    De toekomstvisie van Bol op advertising & privacy

  8. 17:50 - 19:30

    Netwerk borrel

Wat een knappe koppen

Experts aan het woord

Thomas 1
Thomas de Ruiter

Director
Cloud Nine Digital

Marten 1
Marten Dames

Lead Consultant
Leadscope

Carolien Graafsma 1
Carolien Graafsma

Managing Consultant
Leadscope

Tim Kooistra 1
Tim Kooistra

Consultant
Leadscope

Jack 1

Jack Roegiers

Senior Consultant
Cloud Nine Digital

Alexander 1

Alexander van Buuren

Head of Solution Design
Cloud Nine Digital

Berber 1

Berber Bijlsma

Lead Consultant
Clickvalue

Sven 1

Sven Persoon

Senior Consultant
Clickvalue

Olf 1

Olf Koekoek

Lead Consultant
Clickvalue

Mark 1

Mark de Winter

Director
Clickvalue

David T. 1

David ter Telgte

Lead Consultant
Leadscope

Pim 1

Pim Koster

Head of Operations
Cloud Nine Digital

Mats 1

Mats van Essen

Lead Consultant
Netprofiler

Dyon 1

Dyon Metselaar

Director
Netprofiler

Nieuw deze editie

Technologie plein

Op het technologie plein maak je laagdrempelig kennis met leading marketing software partners.

Sfeerfoto_technoplein

Onze partners

Sponsors_blok

 

"Het festival was awesome! Veel nieuwe kennis en kennissen opgedaan. De catering was top. De DJ kon wel beter, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij."


Brandpreventiewinkel.nl

"Top middag. Veel inspiratie opgedaan en ook flink wat voorbeelden van praktijk cases waarmee we aan de slag kunnen. De locatie was wat krap, maar ik heb gehoord dat dat volgend jaar beter wordt. Dus ik ben er zeker weer bij!


Solmar

"Het is een mooie kans om te netwerken en kennis op te doen van alle toolings/producten die jullie aanbieden."


World Vision

"Liep gestroomlijnd. Volgende keer wat minder reclame."


New York Pizza

"Gevarieerd programma, goede versnaperingen, parkeren voor de deur. Volgende keer een iets grotere plenaire zaal :)"


A. Vogel

Scoor je ticket

an offer you can't refuse

20 mei, ben jij erbij?

 

Wij, de 10 koppige organisatie van dit event, zouden het fantastisch vinden als jij erbij bent. Daarom hebben we een voorstel voor je: 

Wij zorgen voor de locatie, de sprekers, de organisatie, de hapjes, de drankjes, de goodiebag, de parkeerplaatsen, de pendel naar het NS station, de inrichting & aankleding, de techniek, het programma, de planning, de communicatie, de website, de registratie, de tickets, de lanyards, de DJ, de fotograaf en de bedankjes voor de sprekers. 

Jij zorgt voor tijd in je agenda. 

Deal? Schrijf je dan meteen even in :)
 
Tot 20 mei in Utrecht! 
Otte, Harm, Dyon, Daisy, Marten, Olf, Robert, Thomas, Merel en Willem

Next Section

Zin in het meest inspirerende en relaxte digital marketing event van Nederland?