.png?width=1200&height=675&name=Introbeeld_v2%20(2).png)
20 MEI 2025 DUS, Utrecht
Digital Marketing Festival
Zuig kennis op van topexperts. Ontmoet gelijkgestemde professionals. En leer hoe je jouw bedrijf naar een hoger niveau kunt tillen. Op een unieke locatie en relaxte sfeer.
Bezoekers
Thema's
Kennissessies
Festivalsfeer

met je voeten in het zand
Kennis, Inspiratie & Technologie
Op 20 mei 2025 is het alweer tijd voor de derde editie van het LevelUp Digital Marketing Festival. Ook dit jaar delen meerdere Nederlandse topspecialisten op het gebied van verschillende online marketing-disciplines hun laatste inzichten, nieuwste updates & interessante toekomstvisies.
Dat doen ze deze keer op een unieke locatie: De Utrechtse Stadsvrijheid (DUS), waar verschillende sferen elkaar afwisselen:
- Kennissessies in zes moderne zalen, met zitplaatsen voor minimaal 100 personen.
- Keynotes in een grote, inspirerende ruimte. Verwacht een combinatie van zitten en staan, met veel ruimte voor interactie.
- Netwerken, borrelen en pauzeren op het strand. Relaxed aan het water, met je voeten in het zand en een relaxed deuntje op de achtergrond. Tip van Flip(flop): vergeet je slippers niet. :)
Voor ieder wat wils
2 Keynotes - 6 Thema's
- Keynotes
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- Conversion Optimization (CRO)
- B2B Marketing
- Digital Growth
Erik Wegewijs
Special Forces & Digital Marketing
Op 19 jarige leeftijd begon zijn avontuur binnen de wereld van de Special Forces van het Korps Commandotroepen. Op 20 mei maakt hij op onnavolgbare wijze de link tussen Special Forces en Digital Marketing. Bijzijn = meemaken!

Bol. - Justin Sandee
De uitdagingen van het veranderende marketing- & technologie landschap
Hoe gaat de grootste e-commerce organisatie van Nederland om met de veranderingen? En wat kunnen wij daar van leren?
Data & Analytics
Dit thema wordt gehost door Cloud Nine Digital.
Onderstaande kennissessies zullen in de Data & Analytics zaal plaatsvinden:

Thomas de Ruiter
Key trends in digital data and how they (should) impact your roadmap.
Jack Roegiers & Pim Koster
Data quality monitoring: getting a grip on what's driving your marketing.
Alexander van Buuren
A best in class Data Platform: return on investement on unified data.
Pim Koster
Roundtable: Modern customer data strategies (powered by Amplitude)
Marketing Automation
Dit thema wordt gehost door PI marketing, het Nr 1 Marketing Automation bureau van NL.Onderstaande kennissessies zullen in de Marketing Automation zaal plaatsvinden:

Coen Coolen & Ton van den Berg
Qonfi - de kracht van guided selling
Mascha Soors
Copernica - De kracht van AI in email marketing 2.0
Miranda Blom & Christy-Anne Meijer
Hoe Haarspullen Spotler' Predictive AI inzet om hun campagnes te optimaliseren
Michael Uenk
Insider - Weg uit het drijfzand: slim migreren van legacy systemen
Jos Jacob de Jong
Reloadify - 5 succesvolle marketing automation cases
Martijn Verdaasdonk
CM - Praktische toepassing van Agentic AI + Halo
Content & Branding
Dit thema wordt gehost door C2B.Onderstaande kennissessies zullen in de Content & Branding zaal plaatsvinden:

NAAM
NAAM
C2B 2
NAAM
C2B 3
Conversion Optimization
Dit thema wordt gehost door Clickvalue.
Onderstaande kennissessies zullen in de Conversion Optimization zaal plaatsvinden:

Berber Bijlsma
User centered research - The insights you can't afford to miss
Sven Persoon & Olf Koekoek
Will AI replace your designers within 2 years?
Mark de Winter
Speed up your conversions! An essential guide.
B2B Marketing
Dit thema wordt gehost door Leadscope.
Onderstaande kennissessies zullen in de B2B Marketing zaal plaatsvinden:

Carolien Graafsma
Signal Based Marketing
Marten Dames & Tim Kooistra
Ontwikkelingen in HubSpot (met en focus op AI)
David ter Telgte
Focus op je out-of-market doelgroep met Demand Generation
Digital Growth
Dit thema wordt gehost door Netprofiler.
Onderstaande kennissessies zullen in de Digital Growth zaal plaatsvinden:

Mats van Essen & Dyon Metselaar
Hoe ontwikkel je een technologie-gedreven marketingstrategie die toekomstbestendig is?
Lily Mineur
Branding meets Performance
NAAM
Netprofiler 3
Dat alles in 1 middag?
Programma
Klik op een programmaonderdeel voor meer uitleg.
-
12:45 - 13:30
Ontvangst
Vanaf 12.45 uur heten we je van harte welkom op het festivalterrein. We gaan er vanuit dat je bij aankomst al geluncht hebt. Uiteraard zorgen we er wel voor dat het je gedurende de dag aan niets zal ontbreken.
-
13:30 - 14:00
Opening & Digital Marketing Update
Om 13.30 stipt start het programma met een openingswoordje van de organisatie.
Direct gevolgd door de Digital Marketing Update 2025 van Daniël Markus. Hierin zal hij je meenemen in de laatste ontwikkelingen en zijn toekomstvisie van onze sector. -
14:00 - 14:20
Keynote 1 - Bol.
Justin Sandee, Director Commercial Development bij Bol. neemt je mee in de uitdagingen van het veranderende marketing- & technologie landschap. En het antwoord van Bol hierop. -
14:30 - 15:00
Break out 1
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
15:00 - 15:40
Pauze
Even op adem komen. Neem een kijkje op het technologieplein. Pak een drankje en ga lekker in de zon zitten. Praat met mede vakidioten over wat je zojuist gehoord hebt. Of speel een potje beachvolleybal :) -
15:50 - 16:20
Break out 2
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
16:30 - 17:00
Break out 3
Parallelprogramma verdeeld over 6 zalen met 6 thema's:
- Data & Analytics
- Marketing Automation
- Content & Branding
- CRO
- B2B marketing
- Digital Growth
-
17:10 - 17:40
Keynote 2 - Erik Wegewijs
Special Forces & Digital Marketing
Op geheel eigen wijze zal Erik je meenemen in zijn wereld - die van de Special Forces. En verbanden leggen met digital marketing die je niet zou verwachten... -
17:40 - 20:30
Network on the beach
Na zoveel kennis inspiratie en innovatie is het hoogste tijd om even te ontspannen. Met een drankje in de ene hand en een heerlijk hapje in de andere. Voer een goed gesprek of luister naar de relaxte deuntjes van de DJ.
En dat alles met de voeten in het zand (als het weer een beetje meezit. :)
Wat een knappe koppen
Experts aan het woord
Nieuw deze editie
Technologie plein
Op het technologie plein maak je laagdrempelig kennis met de leading marketing software partners van het festival. Want laten we eerlijk zijn: zonder techniek zijn we echt nergens meer.
Loop gerust op ze af en maak een praatje. Ze bijten niet. Beloofd. En wie weet kunnen ze je wel heel goed helpen met een van de uitdagingen die je op dit moment hebt.
Het technologieplein is centraal gelegen op het festivalterrein, dus je hoeft niet te zoeken.

Technology partners
"Het festival was awesome! Veel nieuwe kennis en kennissen opgedaan. De catering was top en de DJ draaide lekker. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij."
Brandpreventiewinkel.nl
"Top middag. Veel inspiratie opgedaan en ook flink wat voorbeelden van praktijk cases waarmee we aan de slag kunnen. De locatie was wat krap, maar ik heb gehoord dat dat volgend jaar beter wordt. Dus ik ben er zeker weer bij!
Solmar
"Het is een mooie kans om te netwerken en kennis op te doen van alle toolings/producten die jullie aanbieden."
World Vision
"Liep gestroomlijnd."
New York Pizza
"Gevarieerd programma, goede versnaperingen, parkeren voor de deur. Volgende keer een iets grotere plenaire zaal, maar dat gaan jullie in 2025 vast regelen."
A. Vogel
Scoor je ticket
an offer you can't refuse
20 mei, ben jij erbij?
Wij, de 10 koppige organisatie van dit event, zouden het fantastisch vinden als jij erbij bent. Daarom hebben we een voorstel voor je:
Wij zorgen voor de locatie, de sprekers, de organisatie, de hapjes, de drankjes, de goodiebag, de parkeerplaatsen, de pendel naar het NS station, de inrichting & aankleding, de techniek, het programma, de planning, de communicatie, de website, de registratie, de tickets, de lanyards, de DJ, de fotograaf en de bedankjes voor de sprekers.
Jij zorgt voor tijd in je agenda.
Deal? Schrijf je dan meteen even in :)
Tot 20 mei in Utrecht!
Otte, Harm, Dyon, Daisy, Marten, Olf, Robert, Thomas, Merel en Willem









Zin in het meest inspirerende en relaxte digital marketing event van Nederland?
alles wat je wil weten (en meer?)
Frequently Asked Questions
Hoe zit het met vervoer, OV, parkeren etc?
Met de auto
- Navigeer naar DUS (De Utrechtse Stadsvrijheid), Sophialaan 1, 3542 AR Utrecht.
- Parkeer gratis op het grote parkeerterrein voor de deur
- Er zijn 2 oplaadpunten voor elektrische auto's. Je vindt deze aan de zijkant van het gebouw.
Met het OV
Maak gebruik van onze gratis pendeldienst:- Ga met de trein naar station Maarssen
- Stap daar in onze bus en stap voor de deur uit
- Natuurlijk is er ook een pendeldienst terug
Of kom direct:
-
Neem de trein naar Utrecht Centraal
-
Op het busplatform pak je bus 3 richting Zuilen. Je stapt uit bij halte Utrecht, Muyskenweg.
-
Na het uitstappen, loop je verder op de Amsterdamsestraatweg in noordwestelijke richting tot aan het eerste kruispunt (100m). Daarna sla je in zuidwestelijke richting linksaf de Muyskenweg in.
Loop de gehele weg uit tot je onderaan de brug staat (300m). Hier kan je met de trap naar boven. Na ongeveer 600m ben je de brug over en ben je bij De Utrechtse Stadsvrijheid.
Met de fiets
- Bij de ingang staan fietsenrekken waar je je fiets kunt parkeren.
- Ze staan goed in het zicht maar zet hem wel op slot!
Is er rekening gehouden met minder validen?
Alles is op de begane grond. Geen trappen, hoge drempels en andere obstakels. Het festival is dus toegankelijk per rolstoel en/of scootmobiel. Kom je met de auto? Dan kun je vooraan parkeren op de speciale plekken.
Media partners

Locatie